Sunday 9 March 2014

ELYSYLE REJUVENE

→ berikutan dari al-kisah Skin's Problem aku......

Haa.. nie laa antara produk Elken yang aku guna sampaiii sekarang.. Ekceli full set bagi Rejuvene ada 4 ketoi..tapi aku tak beli Night Creme'..hoho.. Seingat aku, produk nie aku beli 2 semester lepas..sampai sekarang aku pakai yang sama..tak habes2..hahaha.. bukannyee aku berjimat tapi dah memang produk nie menjimatkan.. SERIOUSLYYYY MENJIMATKAN!! tapi kena tahu laa acane cara nak pakai tuh.. kalau korang rasa berminat nak tahu lebih lanjut pasal produk nie boleh email yepp!! (affiqah.azis21@gmail.com)


Elysyle Skincare


Double Cleansing Foam
Haa... Double Cleansing Foam nih seriously bestt... dye punya foam tuh memang banyak & takde rase melekit pun bila kita bilas.. kulit pun rase luar biasa bersih & anjal je taw...!!

All Purpose Lotion (Toner)
All Purpose Lotion nih menanggalkan segala kotoran or daki2 yang payah nak sental time cleansing tuh.. HAHAHA... dye cepat meresap ke dalam kulit & ofkosss la membantu mengecilkan liang roma kat muka nih..hehehe.. :D
Day Emulsion (Day Cream)
Day Emulsion nih pulak memang cepat meresap ke dalam kulit & tak melekit.. kalu pakai nih memang rase ringan & macam tak pakai pape pun kat muka..!

Multi-Defence Cleansing Milk
Multi-Defence Cleansing Milk nie sesuai utk ladys2 yang b'mekap..bila pakai nie memang senang & cepat nak sental & tanggalkan mekap..yang palingg best dye sangat2 lembut pada kulit..lepas pakai nie aku rase kulit aku macam baby jee... I Likeeee!!! ^_^


UV Sunscreen Face Care

Haa.. yang nie pulak fungsi dye sbg sunblock..name pun UV Sunscreen kann... SPF50 PA++ tawww!!!


Kelebihan Elysyle Rejuvene nie, dye membantu memulihkan balik struktur kulit..takde bahan kimia yang boleh merosakkan kulit..No Fragrance.. sebab setahu aku kalu produk yang ade fragrance tuh sume ade bahan kimia.. yang palinggg penting terbukti keberkesanannye sebab kulit aku yang dulunya rosak, kini Alhamdulillah dah ok.. ^_^

No comments:

Post a Comment