Tuesday 9 April 2013

Buku Ohhh Buku~

Ehem...tetibe hari nie aku terajin (rajin ker?? =.=") pulak nk ke library..bese2nya 'berteman'..tp hari nie sensorang pulaks...x penah2 aku g library sensorang..slalunya Si Dia yg temankan..xkannye dye nk izinkan aku jln sorang2..tp nk buat cmne..hmm..  

Hajat d hati nk cari buku ilmiah utk esemen subjek Falsafah Ilmu..cari punye cari jumpala 4 ketul buku nie haa..



kemaen ecited aku..bajet nk balek awal..tup2 ternampak buku resepi pulak atas rak dekat meja yg aku duk mentelaah tu..huwaaaa!!! (kenapela aku g duk kt situ???) aku bedal sume buku resepi yg aku rase best (besenya aku judge buku by cover & tajuk..HAHA..!!)


ekceli aku konpius ape motif sebenar aku g library tu...nk cari buku ilmiah ker nk cari buku resepi...??? =.=" kt sane aku spend mase cari buku yg 4 ketul tu dlm 15minit je..lg 2-3jam aku mentelaah buku resepi..hadoiii....nasib la..sape suh letak buku resepi dlm library (salahkn librarian pulak....hoho...)..

ikotkan hati aku nie memangla nk pinjam buku2 resepi tu..tp nasib baek aku masih WARAS..sedar la jugak tujuan aku g library nk pinjam buku utk buat esemen..haha.. Ok, 1 pemegang kad di benarkan pinjam 4 Buah buku je satu2 masa..konpem2 la kn memang aku xleh nk pinjam buku2 resepi tuu....T__T

so, aku double cek purse aku tu....terase mcm ada 2 Kad Library..& memang ade 2 pun..HAHA.. 1 Kad tu aku yg punya..lg 1 Kad ehem2 punya...kui3...nasib baek Kad Library je aku yg pegang..kalau Kad Bank, Kad Kredit & sbgnya pun aku yg pegang..Habisssslaaaa....... >.<

Mengikut peraturan memang salah la keje aku tu..bedal kad org utk pinjam buku..but WHO CARES???!! janji aku bley pinjam..aku register pinjaman buku pakai machine bukan pakai org..machine tahu ker???HAHAHA... 

so,berjaya jgk akhirnya aku nk pinjam buku yg aku rase menarik sesangat tuh... :D






No comments:

Post a Comment