Friday 12 April 2013

Fancy Cookies in Jar

Dah 2-3 hari siap cookies nie, hari nie baru sempat update & upload gambo2nye..hoho..

cookies yg dh siap dibakar & ready utk di kaler2..
cookie cutter Playboy yg x tahan tuhhh....hahahaha...:D
mula2 x bajet pon tu Playboy, aku anggap Rabbit je..
skali siap bakar,adik2 lelaki aku tegur...'Perghhh!! Playboy!'

part nk kaler2 la paling besttt...mula2 kaler yg 1st 3 cookies tu ok la lg..msuk yg ke-4..
mak aiihhh..lenguh ketiak2 & segala urat belakang..T___T

 Red & Blue  
bese2 aku tengok org buat kaler pink,kuning cair,hijau cair..
umah aku just ade water-base red & blue food colouring je..
so,bantai jela ape yg ade..terdesak sangat...hoho..

nie time nk tunggu Glaze Icing kering..
yg b'kilat2 tu x kering lg la tuuu...

dh siap kaler & kering ape sume baru masukkan dlm jar...
bese2 utk doorgift, org letak dlm plastic wrapper je..cm lolipop tu..
kt umah aku xde plastic wrapper,so letak dlm jar je laaa....
klau xde jar, letak dlm balang kueh pon boleeeyyyy......:D

RESEPI GLAZE ICING


No comments:

Post a Comment